Δημόσια διαβούλευση - ψηφοφορία για δοκιμαστικό νέο πεζόδρομο στα Τρίκαλα, υλοποιεί ο Δήμος Τρικκαίων, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της ΚΕΔΕ «6 για έξω».
Ο Δήμος Τρικκαίων ζητά τη συνδρομή των πολιτών, που θα επιλέξουν έναν νέο ποδηλατόδρομο. Θέτει σε ψηφοφορία 6 προτάσεις για δρόμους, με βάση τη μελέτη για το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (αναλυτικά στον σύνδεσμο ΣΒΑΚ) που εκπονήθηκε τα προηγούμενα δύο χρόνια στα Τρίκαλα.
Το επόμενο 6μηνο ο δρόμος που θα επιλεγεί, κλείνει από τις απογευματινές ώρες της ημέρας, μέχρι τα ξημερώματα της επόμενης.
Οι δρόμοι είναι:
1. Όθωνος και Κανούτα (από Γαριβάλδη μέχρι Χατζηγάκη)
2. Αμαλίας (από Νέλσονος μέχρι Στρ. Σαράφη)
3. Καρανάσιου - Ι. Αδάμ - Χατζηγάκη
4. 25ης Μαρτίου (από Νικοτσάρα μέχρι Ερμού)
5. Καραϊσκάκη (από Περσεφόνης μέχρι Κολοκοτρώνη
6. Περσεφόνης (από Ηρώων Αλβανικού Μετώπου μέχρι Αθ. Διάκου)
Η ψηφοφορία θα διαρκέσει μέχρι τα μεσάνυχτα της Κυριακής 14 Ιουνίου 2020 και τα αποτελέσματά της θα ανακοινωθούν αμέσως μετά, ώστε να ληφθούν και τα απαραίτητα μέτρα.
5. Καραϊσκάκη (από Περσεφόνης μέχρι Κολοκοτρώνη
Οδός Περσεφόνης
Όθωνος και Κανούτα. Μόνο κυκλοφοριακή συμφόρηση προσφέρει και τίποτα παραπάνω.Η πεζοδρόμησή της θα αναδείξει ένα από τα ομορφότερα κομμάτια της πόλης μας.
Τέλειο !!!
Θα αναδείξει το κέντρο της πόλης μας.
Όθωνος Κανούτα. Ενοποιηση με τους νεους χωρους πρασινου νεα πλατεια και ελευθερος χωρος προς τους δημοτες και επισκεπτες. Ανεξάρτητα ποιος θα πεζοδρομηθεί, βασικο είναι να υπαρχει κανονικη ροη κυκλοφοριας (οχι προβληματικη) και θεσεις σταθμευσης.
Όσο πιο κοντά στο ποτάμι γίνει πεζόδρομος τόσο πιο όμορφα θα ειναι👍
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΣΙΤΣΑΝΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
Ο στόχος θα πρέπει να είναι η επιστροφή της πόλης στους πεζούς και τους ποδηλάτες. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να γίνουν μόνιμες πεζοδρομήσεις και ποδηλατόδρομοι ενώ θα πρέπει να δημιουργηθούν χώροι στάθμευσης έξω απ’το κέντρο της πόλης.Γενικά, ο Δήμος πάει πολύ καλά και κάνει περήφανους και εμάς που ζούμε σε άλλες πόλεις. Μακάρι να μπολιαστεί μ’ αυτή τη δημιουργικότητα όλος ο νομός και η Περιφέρεια.
Τι προχειρότητες είναι αυτές; Εμείς θα αποφασίσουμε; Παγκόσμια πρωτοτυπία ! Κυκλοφοριακή μελέτη δεν υπάρχει?
Πάρκινγκ σε όλες τις εισόδους της πόλης…
Όθωνος και Κανούτα.Πεζόδρομος + ποδηλατόδρομος.Αν απαγορευτεί το παρκάρισμα στηνΣτρ. Σαράφη, να κλείσει και η Αμαλίας.Απλές κινήσεις για να αναδειχθεί το ποτάμι και να είμαστε ίσως η πιό όμορφη πόλη.
Μεταφορά του Αστικού ΚΤΕΛ στην 25 ης Μαρτίου.(ΟΤΕ).Και αλλαγή κατεύθυνσης της Νικοτσάρα από 25ης Μαρτίου προς στρ.σαραφη.Και αλλαγή κατεύθυνσης της Νικοτσάρα προς την πλατεία Λαναρά.
Αν είναι εφικτό γραφειοκρατικά, κάντε την διάρκεια ετήσια, να το δούμε και να το χαρούμε σε όλες τις εποχές.
Ο δρόμος που περνάει έξω από το σπίτι του Δημάρχου να γίνει….. (Αμαλίας από Νέλσωνος μέχρι Στρ. Σαράφη)!Αμαν πιά όλα δικά σας τα θέλετε! Πάντως εγώ το 1 ψήφισα αντικειμενικά!
Ο πιο εύκολος δρόμος για πεζοδρόμηση είναι η οδός Αμαλίας. Έχει ελάχιστες θέσεις parking στην μια πλευρά του δρόμου οι οποίες θα φύγουν, καθώς η άλλη πλευρά είναι ποδηλατοδρόμος. Επιπλέον είναι πανεύκολη η κίνηση των οχημάτων χωρίς κανένα πρόβλημα, αφού ήδη μπορούν να βγαίνουν από την Νέλσονος στην Στρατηγού Σαράφη και έτσι δεν κλείνει καμιά βασική οδική αρτηρία με την πεζοδρόμηση της. Παράλληλα θα ήταν ωραίο και η Όθωνος και Κανούτα σαν πεζόδρομος γιατί ενοποιεί την πλατεία Ρήγα Φεραίου με το ποτάμι, ενώ και αυτό είναι εύκολο κομμάτι για πεζοδρόμηση, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα με parking και κίνηση οχημάτων, καθώς και εδώ υπάρχουν εναλλακτικές. Ιδανικά να γίνουν πεζόδρομοι και η Αμαλίας και η Όθωνος, για να αποκτήσει επιτέλους αυτή η πόλη ένα όμορφο και αξιοποιήσιμο τουριστικά παραποτάμιο κομμάτι χωρίς να παρεμβάλλονται αυτοκίνητα, τα οποία χαλάνε όλη την εικόνα. Οι υπόλοιποι πεζόδρομοι που αναφέρονται σε άλλα σημεία εκτός του Ληθαίου είναι εντελώς αδιάφορο αν πεζοδρομηθούν.