Διαβούλευση Σχεδίου Ελεγχόμενης Στάθμευσης
Thanasis Michalakis 8 Ιουνίου 2022
39

Τον Σεπτέμβρη του 2020 το Δημοτικό Συμβούλιο Τρικκαίων ενέκρινε την υλοποίηση Σχεδίου Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) στην πόλη των Τρικάλων.

Ενάμιση χρόνο μετά, δύο νέα δεδομένα υφίστανται:
- η πανδημία δείχνει να μειώνει τους ρυθμούς της, αφήνοντας όμως πίσω μια διαφορετική καθημερινότητα,
- μεγάλος αριθμός τεχνικών έργων υλοποιούνται – και θα συνεχίσουν να υλοποιούνται - στην πόλη.

Με δεδομένα τα παραπάνω, ο Δήμος Τρικκαίων και η Αστική Ανάπτυξη Α.Ε. θέτουν προς συζήτηση με τους/τις πολίτες των Τρικάλων, ένα νέο, περιορισμένο Σχέδιο Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ).
Κύριος σκοπός αυτού του Σχεδίου είναι η ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας στην πόλη και ειδικά στο κέντρο της, παρέχοντας αυξημένες δυνατότητες στους πολίτες (καταναλωτές, επισκέπτες) να βρίσκουν θέση στάθμευσης για τις αγορές τους και να προσεγγίζουν ευκολότερα το κέντρο της πόλης για ιατρικές επισκέψεις ή άλλες υπηρεσίες,  χωρίς το άγχος να βεβαιωθεί παράβαση για παράνομη στάθμευση.

Το νέο ΣΕΣ είναι κατά περίπου 50% μικρότερο του αρχικού, με στόχο να εντοπιστούν και να επιλυθούν στο αρχικό αυτό στάδιο, όποιες δυσλειτουργίες πιθανώς προκύψουν, προκειμένου στη συνέχεια να προχωρήσει η ολοκλήρωσή του.

Ταυτόχρονα με την προτεινόμενη - πιλοτική - φάση εφαρμογής του συγκεκριμένου σχεδίου, ανοίγει η πλατφόρμα καταγραφής αιτήσεων για έκδοση ετήσιας κάρτας από τους μόνιμους κατοίκους εντός της περιοχής, στην οποία θα εφαρμοστεί η ελεγχόμενη στάθμευση.

Με τον τρόπο αυτό θα καταγραφεί ο πραγματικός αριθμός μονίμων κατοίκων που θίγονται και θα προβλεφθεί ικανός αριθμός θέσεων στάθμευσης για αυτούς.

Βασικά στοιχεία A φάσης:

Η ελεγχόμενη στάθμευση προτείνεται να εφαρμοστεί σε μία ενιαία ζώνη στις οδούς του διαδραστικού χάρτη με τις εξής κατηγορίες:

Με αντίτιμο (επισκεπτών) : 530 θέσεις - 0,60€ ανά ώρα για τις δύο πρώτες ώρες στάθμευσης & 1,20€ για κάθε επόμενη

Μόνιμων κατοίκων : 290 θέσεις - Ετήσια κάρτα 20 € 

Ειδικές θέσεις ( Δικύκλων - ποδηλάτων, Φορτοεκφόρτωσης – Τροφοδοσίας Καταστημάτων, Οχήματα ΑμεΑ κ.α.)

Ενιαία  Ζώνη Στάθμευσης Δευτέρα έως Παρασκευή 08.30-14.30 και 17.30– 21.00, Σάββατο 08.30- 14.30 και Κυριακές - επίσημες Αργίες: Ελεύθερο

Οχήματα που φέρουν το ειδικό σήμα ΑμεΑ σταθμεύουν δωρεάν στις θέσεις που προβλέπονται για  οχήματα ΑμεΑ

Ο έλεγχος της νόμιμης στάθμευσης επί των οδών με  πινακίδες σήμανσης Ρ-69 θα γίνεται από τη Δημοτική Αστυνομία Τρικκαίων και το Τμήμα Τροχαίας Τρικάλων.

O χάρτης και η φιλοσοφία του ΣΕΣ

Οι πολίτες στον χάρτη έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν διαφορετικές κατηγορίες οδών για στάθμευση: για ΑμεΑ, για μόνιμους κατοίκους, τα σημεία πώλησης καρτών στάθμευσης κ.α. Επιλέγοντας από την αριστερή στήλη τις ομαδοποιημένες κατηγορίες, εμφανίζονται οι δρόμοι κάθε κατηγορίας, με διαφορετικό μάλιστα χρώμα, ώστε να είναι ευκολότερη η διαμόρφωση πλήρους εικόνας για κάθε περιοχή και η έκφραση ολοκληρωμένης γνώμης για ολόκληρο το ΣΕΣ.
Ο χάρτης και το ΣΕΣ σχεδιάστηκαν με τη φιλοσοφία της εξυπηρέτησης καταναλωτών, επιτηδευματιών και επισκεπτών, με ομόκεντρους κύκλους από το κέντρο της πόλης προς τους λιγότερο επιβαρυμένους δρόμους. Για παράδειγμα, στο κέντρο της πόλης οι δρόμοι διατίθενται με τέλος στάθμευσης, ενώ σε επόμενο ομόκεντρο κύκλο επελέγη ως κυρίαρχο στοιχείο η εξυπηρέτηση των μόνιμων κατοίκων. Τα σημεία πώλησης των καρτών και οι ειδικές θέσεις (ΑμεΑ, φορτοεκφόρτωσης κ.α.) διεσπάρησαν, προκειμένου να είναι εύκολα προσβάσιμες από κάθε πολίτη.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ 2431071771 (09:00 - 15:00)

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝΓΙΑ ΤΟ ΣΕΣ ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩ 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΔΩ

Σχόλια (39)

Πρακτική απορία: έχουμε 2 αυτοκινητα στην οικογένεια, θα πληρώνουμε για τη στάθμευση του ενός;;;; Ενώ άλλοι στην οικοδομή (Στ Σαράφη) δεν εχουν κανένα !!! Επίσης δεν πιστεύω πως αυτό το μέτρο θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση του κέντρου!! Επιπλέον, τελειως αστοχη η δημιουργία πάρκιγκ ποδηλάτων κοντά στην Μητρόπολη και στο Ασκληπιείο, καθώς εκεί δεν υπάρχουν πολλά μαγαζιά, υπηρεσίες κλπ άρα δεν υπάρχουν τόσα ποδήλατα όσα πιο κεντρικά!!!! Αντίθετα, για να γίνουν τα πάρκιγκ ποδηλάτων, αχρηστευτηκαν θέσεις πάρκινγκ αυτοκινήτων!!!! Μιλώντας εξ ονόματος πολλών γειτόνων μας, δεν έχετε τη στήριξη μας για το αψυχολογητο και αναποτελεσματικό αυτό  μέτρο!!!!

Με τα ΙΧ parking “ιδιοκατασκευές” όπου ο καθένας βάζει ένα σήμα μπροστά στην πόρτα του χωρίς να αναγράφει αριθμό αδείας (γιατί πιθανώς δεν έχει) τι θα γίνει; Αν βεβαιωθεί παράβαση έξω από ένα τέτοιο χώρο υποτιθέμενου IX parking, πως θα δικαιωθεί ο πολίτης που πάρκαρε το όχημα του σε χώρο που δεν αναγράφεται η άδεια από τον Δήμο; Αν ζητήσει βεβαίωση από τον Δήμο σχετικά με την ύπαρξη ή μη ΙΧ parking στον αριθμό τάδε όπου βεβαιώθηκε παράβαση, τι χαρτί θα δώσει ο Δήμος; Τα Χριστούγεννα περιμένουμε χιλιάδες επισκέπτες για τον Μύλο των Ξωτικών. Αυτήν την ιδέα με την εκ περιτροπής στάθμευση (μονά-ζυγά) πέριξ των μανάβικων ποιός αλήθεια την σκέφτηκε; Δηλαδή οι επισκέπτες, για την “φιλοξενία” των οποίων θέλουμε να περηφανευόμαστε, πως ακριβώς περιμένουμε να έρθουν, με ποδήλατα;

         Κάθε προσπάθεια να μπει τάξη και να
βελτιώσει την ποιότητα ζωής μας είναι καλοδεχούμενη και αξιέπαινη. Με προϋπόθεση
φυσικά να λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα, τους περιορισμούς/ιδιαίτερες συνθήκες που
υπάρχουν κατά περιοχή, γειτονιά, δρόμο, τη γνώμη και τις προτάσεις των πολιτών.

  
    Πρώτη επισήμανση: Στο
σχέδιό σας φαίνεται πως θέσεις πάρκινγκ για Μοτο-ποδήλατα επί του πεζόδρομου της
Ασκληπιού, προβλέπονται ΜΟΝΟ στην αρχή της. Έχετε φαντάζομαι αποφασίσει και το
κυριότερο είστε έτοιμοι να εφαρμόσετε, το τι θα συμβαίνει με όσα Μοτο-Ποδήλατα
βρίσκονται, μετά την εφαρμογή του μέτρου, παρκαρισμένα όπου και όπως θέλει ο
καθένα. Λάβατε υπόψη φαντάζομαι τι γίνεται σήμερα, που όχι απλά είναι παρκαρισμένα
ΠΑΝΤΟΥ επί του πεζοδρόμου, με τρόπο παντελώς άναρχο, αλλά ακόμη ακόμη κινούνται
επί του πεζόδρομου χωρίς ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΛΕΓΧΟ, αποτελώντας εν δυνάμει σοβαρό
κίνδυνο για τους πεζούς και αν μη τι άλλο προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος!

        Δεύτερη επισήμανση/πρόταση: Η
οικοδομική δραστηριότητα στην πόλη μας, παρά την οικονομική κατάσταση που
επικρατεί στη χώρα και σε αντιδιαστολή με το τι συμβαίνει στη συντριπτική
πλειοψηφία των άλλων πόλεων, βρίσκεται σε φοβερή άνθηση. Έχουν οι υπηρεσίες του
Δήμου (επιτέλους) αποφασίσει να επιβάλουν τους νόμους, όσον αφορά στην
υποχρέωση ύπαρξης θέσεων πάρκινγκ σε κάθε νέο ανεγειρόμενη οικοδομή; Υπάρχει
σχέδιο ή ακόμη και σκέψη να «γίνει κάτι» με αυτό που συμβαίνει, ιδιαίτερα στις παλιές
οικοδομές,  όπου ο καθένας ανεξέλεγκτα βάζει
και από μια ταμπέλα πάρκινγκ μπροστά από την αποθήκη του (στο ισόγειο) με
αποτέλεσμα να δεσμεύονται δεκάδες θέσεις πάρκινγκ; Δεν μιλάμε φυσικά για όσους
έχουν επίσημα θέση πάρκινγκ (με αριθμό άδειας, που ακόμη κι αυτό ελέγχεται αν
είναι νόμιμο, καθώς και το ποιος και πότε την εξέδωσε), αν και ακόμη και αυτές
οι άδειες πρέπει κάποια στιγμή να ελεγχθούν. Μιλάμε κυρίως για όσους βάζουν μια
απλή πινακίδα και φυσικά κανείς δεν διανοείται να βάλει εκεί το αυτοκίνητό του
(ακόμη κι αν είναι ξεκάθαρο πως αυτή η πινακίδα δεν μπήκε νόμιμα) καθώς δεν ξέρει πώς θα βρει
το αυτοκίνητό του όταν πάει να το πάρει ή απλά δεν θέλει να βρει τον…. «μπελά»
του. Σε αυτά τα ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ απλά και καθημερινά παρατράγουδα, που δημιουργούν όμως
απίστευτα προβλήματα, έχετε πρόθεση και σχέδιο να επέμβετε;

       Τρίτη πρόταση: Στην πόλη, παρά το ότι είναι
πυκνοδομημένη, όπως όλες οι πόλεις μας άλλωστε, υπάρχουν ακόμη οικόπεδα και
μάλιστα μέσα στο κέντρο που απλά αποτελούν εστίες μόλυνσης, βρωμιάς, και
ασχήμιας. Πρόταση: Να επισημανθούν, να βρεθούν οι ιδιοκτήτες και σε συνεννόηση
μαζί τους, με την καταβολή ίσως ενός πολύ μικρού ετήσιου τιμήματος, να αναλάβει
ο Δήμος να καθαριστεί το οικόπεδο, να στρωθεί (δεν χρειάζεται να μπει και
άσφαλτος, τουλάχιστον όχι άμεσα) να μπουν αυτόματα μηχανήματα/μπάρες, καθώς και
κάμερες για τον έλεγχο, με τηλεματική, της ασφάλειας αλλά και της κατάστασης
του χώρου, και να αποδοθεί στους δημότες ή τους επισκέπτες ένας σημαντικότατος
αριθμός πάρκινγκ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Στην όποια συμφωνία θα αναγράφεται ξεκάθαρα πως
ΜΟΛΙΣ ο ιδιώτης χρειαστεί το οικόπεδο (π.χ για να χτίσει) , αυτό θα παραδίδεται
ΑΜΕΣΑ, την επόμενη μέρα!  Άρνηση από
πλευράς των ιδιοκτητών να το παραχωρήσουν έναντι πολύ μικρού αντιτίμου, απλά θα
ενεργοποιήσει τα…«αντανακλαστικά» του Δήμου και θα απαιτήσει τα προβλεπόμενα
από το νόμο. Να είναι δηλαδή το οικόπεδο καθαρό και να μην αποτελεί κίνδυνο για
τη δημόσια υγεία. Υπάρχουν απ’ όσο γνωρίζω αρκετά όπλα στη φαρέτρα του Δημοσίου,
εφόσον θέλει να εφαρμόσει κάτι τέτοιο. Επίσης το όλο εγχείρημα θα μπορούσε να
ενταχθεί σε προγράμματα επιδότησης και να διασυνδεθεί με το πολυδιαφημιζόμενο ατού
της πόλης μας, τις νέες τεχνολογίες. Διασύνδεση όλων των χώρων αυτών και
παρακολούθηση κεντρικά, με παράλληλη ενημέρωση αυτόματων πινάκων με τις διαθέσιμες
θέσεις στάθμευσης ανά πάρκινγκ, τόσο στις εισόδους της πόλης, όσο και σε διάφορα
σημεία εντός της, αλλά και σε εφαρμογή στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Τίμημα θα μπορούσε να μπει
πολύ πολύ χαμηλό. Ακόμη και 20 λεπτά την ώρα να χρέωνε ο Δήμος, και ίσως από  22:00 – 08:00 να χρέωνε με τη μέρα ή το μήνα,
είναι δεδομένο πως αυτό θα απέφερε πολύ ικανοποιητικά έσοδα, πέραν φυσικά της θεαματικής
βελτίωσης της κατάστασης.  Όλα αυτά φυσικά
έχουν ένα απαραίτητο και αδιαπραγμάτευτο δεδομένο. Τίποτα δεν θα δουλέψει αν
δεν υπάρξει απόφαση ανάληψης του όποιου κόστους, για την εφαρμογή του! Τι να
κάνουμε ακόμη και τη δημιουργία εκατοντάδων νέων θέσεων πάρκινγκ, αν οι αρμόδιοι
φορείς δεν επιβάλουν την εφαρμογή τους και δεν δημιουργήσουν στους πολίτες την
αίσθηση πως ζουν σε «κράτος δικαίου». Βλέπεται τα παραδείγματα είναι πάρα , μα
πάρα πολλά. Μια απλή βόλτα στην περιοχή της λαϊκής αγοράς, όπου υπάρχουν 180
θέσεις πάρκινγκ (ΑΚΡΙΒΕΣ ομολογουμένως) έξω και γύρω από αυτό βρίσκονται
καθημερινά μονίμως παρκαρισμένα δεκάδες αυτοκίνητα όπου και όπως μπορεί να φανταστεί
κανείς. Δημοτική αστυνομία και Αστυνομία παγερά αδιάφοροι, ακόμη κι όταν
καλούνται να εφαρμόσουν το νόμο…ας μη το επεκτείνουμε.  

Manolis sokratis
Εν έτη 2022 είναι λογικό να θέλουμε να βάλουμε σε μία τάξη την πόλη μας και να ζούμε αρμονικά όλοι χωρίς προβλήματα πόσο μάλλον προβλήματα στάθμευσης.

Το ερώτημα λοιπόν που θα ήθελα να υποβάλλω έχει να κάνει σχετικά με το εργατικό δυναμικό της πόλης. Το οποίο απαρτίζεται από εργαζόμενους ολόκληρου του νομού και σε μερικές περιπτώσεις και από όμορους νομούς. Βάζουμε λοιπόν σε μία διαδικασία εύρεσης χώρου στάθμευσης το μεγαλύτερο ποσοστό των εργαζομένων όσον αφορά το κέντρο της πόλης, μιας και δεν είναι όλοι μόνιμοι κάτοικοι Τρικάλων, και τους υποχρεώνουμε να σταθμεύσουν είτε πάρα πολύ μακριά και να χρησιμοποιήσουν κάποιο ΜΜΕ είτε να επιβαρύνονται καθημερινός με εισιτήρια χώρου στάθμευσης.

Πρόταση μου λοιπόν είναι ,διότι πρέπει να λάβουμε υπόψιν την ακρίβειας της εποχής συν ότι οι μισθοί και τα προς το ζην είναι μετρημένα κουκιά για όλους τους εργαζόμενους , να υπάρχει κάρτα στάθμευσης εργαζόμενου ή κάποιου τύπου έκπτωση στους εργαζόμενους τις ώρες των καταστημάτων ,τουλάχιστον, προς διευκόλυνση και κατανόηση όλων.

Σίγουρα θα θέλαμε την πόλη μας και τους δρόμους μας πιο λειτουργικούς και παράλληλα σε αρμονία αλλά προς θεού να μην ξεχάσουμε τους ανθρώπους που ζούνε και την στηρίζουν τόσα χρόνια.

ΕΛΛΕΙΨΑ ΣΧΕΔΟΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ, ΜΕΓΑΛΩΣΑ, ΠΗΓΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΓΩΝΡΙΣΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ, ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΛΠ… ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΗΝ ΤΟΥ «ΜΥΛΟΥ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΩΝ Ή ΞΩΤΙΚΩΝ» (το ίδιο σημαίνει) ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΝΝΟΟΥΜΕΝΟΙ “ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ”… ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΒΡΩΜΙΚΗ ΣΑΝ ΠΟΛΗ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ, ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.  ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ για εμένα επειδή αυτός ο Δήμος που γεννήθηκα και τον ανέδειξα ως όμορφη πόλη (δεν ήταν έτσι το 1950) με τους φόρους μου (από τον αείμνηστο δήμαρχο Μάτη με το «ρο ρο το νερό, τρεις δραχμές το κυβικό!» που μας κατήργησε τα πηγάδια με τις τουλούμπες) μαζί με εκείνων των φόρων των πατέρων μου και των παππούδων μου, να ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΡΗΜΑΞΕΙ σήμερα στους φόρους ως άλλος δυνάστης και ο Δήμος Τρικκαίων (μετά του ανάλγητου Ελληνικού Κράτους) και με άμεση και με έμμεση πολύ μεγάλη φορολογία για μια τόσο μικρή πόλη! Δεν νομίζω ότι λαμβάνω κάτι ιδιαίτερο με αυτά που πληρώνω. Θα πληρώσουμε παραπέρα δηλαδή και έναν ειδικό δημοτικό  ΕΝΦΙΑ στον Δήμο? ‘Ηδη πληρώνουμε και τον αέρα που αναπνέουμε με το που μας φορολογούν με “έννομο” τρόπο τα τετραγωνικά των σπιτιών μας αυξημένα κατά 50% παραπάνω!!! Έννομος τρόπος είναι αυτός ή κλέψιμο με τον Νόμο? Κοστίζει και το νεράκι του Θεού εδώ στα Τρίκαλα με το πάγιο στα 21,5 € (στην Αθήνα στα 11 € από 7 που είχε πριν 6-7 χρόνια), ενώ αντί για 3μηνο όπως είναι στην Αθήνα τκαι αλλού κι όπως ήταν και εδώ, πληρώνουμε κάθε 2μηνο! Αν ξεπεράσεις λοιπόν πολίτη και δημότη των Τρικκαίων μόνο ένα κυβικό παραπάνω, νομίζω σε χαρατσώνουν με κάπου 3 ολόκληρα € το καθένα κυβικό!!! Αλγεινή εντύπωση κάνει στον καθένα αυτά τα πράγματα και είναι πολλά περισσότερα βέβαια που δεν μπορούν να καταχωρηθούν εδώ. Για την άγρια φορολογία αυτής της πόλης όλες οι δημοτικές ηγεσίες ΦΤΑΙΝΕ μέχρι σήμερα μετά το 2000! ΟΛΕΣ! Δεν είναι μόνο της σημερινής ηγεσίας πρόβλημα, αλλά μάλλον έχει ενταθεί… Δημιούργησαν λωρίδες ποδηλατοδρόμων και γίνεται το μέγα αλλαλούμ εδώ μέσα, λες και είμαστε στο Άμστερνταμ που έχει εκατομμύρια κατοίκους και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και πλατείς δρόμους φσυικά, με συγκοινωνίες τέλειες και τραμ κλπ., αφού όλοι οι ποδηλάτες δεν υπακούν σε κανέναν άγραφο ή γραπτό νόμο ή κώδικα ή ΚΟΚ. Το ίδιο και με τους δημότες που δεν έχουν καν την στοιχειώδη ευγένεια, ούτε καλή συμπεριφορά και λόγο, απαιτώντας να σταματούν ή εμποδίζοντας να κινηθούν τα αυτοκίνητα των δημοτών και πολιτών με πολλούς και διαφόρους τρόπους αφού κινούνται άτσαλα και χωρίς την δέουσα προσοχή. Οι δρόμοι φτιάχτηκαν για τα κάρρα (τα θυμάμαι που κυκλοφορούσαν παντού μαζί με τις άμαξες), μετά για τα αυτοκίνητα που μπήκαν στην ζωή μας και τα πεζοδρόμια χτίστηκαν για τους πεζούς. Μήπως το ξέχασαν αυτό οι ΕΙΔΙΚΟΙ του Δήμου Τρικκαίων? Τα αυτοκίνητα δεν κινούνται μόνον, αλλά σταματούν και πρέπει να ακινητοποιηθούν στο κέντρο της πόλης για δουλειές και πολλές και διάφορες ανάγκες που δεν γίνεται αλλιώς χωρίς το όχημα.ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ, κάποιος να πει σε αυτούς στους «ΕΙΔΙΚΟΥΣ» γραφειοκράτες που κάθονται να σκέφτονται μόνο «αρνητικά», ότι ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ήδη κάθε χρονιά ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ «ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΕΩΣ» και γι αυτό ο κάθε δημόσιος χώρος, δεν πρέπει να τον διαχειρίζεται ο Δήμος με σκοπό νέες φορολογίες, επειδή αφενός μεν είναι πληρωμένος με επαχθή ειδικό φόρο και φορολόγηση, αφετέρου δε ανήκει στον κάθε δημότη και μάλιστα στον κάθε Έλληνα πολίτη αυτής της χώρας … ΕΛΕΥΘΕΡΑ!! (αφού είναι επιπλέον  πληρωμένος ήδη ως φόρος κίνησης και στάθμευσης)! ΑΣ ΤΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΤ΄ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΛΓΗΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΑΛΛΙΩΣ, ΑΣ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ΠΟΛΗ… ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ. ΟΣΟΙ ΤΡΙΚΑΛΙΝΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!! ΠΟΥ ΠΡΠΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ π.χ. ΓΡΗΓΟΡΑ ΨΩΝΙΑ,  ΗΗ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, Ή ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ ΣΕ ΙΑΤΡΟ κλπ…? Στα χωράφια? ‘Ελεος πια και ζητώ να ξυπνήσουν οι Τρικαλινοί!

Καταρχάς συγχαρητήρια στον Δήμο Τρικκαίων για τα έργα που γίνονται το τελευταίο διάστημα, καθώς θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και θα αναβαθμίσουν αισθητικά την πόλη.Διαβάζοντας τα σχόλια συμπολιτών μου, θέλω να επισημάνω ότι το θέμα της διαβούλευσης είναι η ελεγχόμενη στάθμευση. Οπότε, συνιστώ ψυχραιμία και απαντήσεις εντός θέματος γιατί αλλιώς χάνεται η ευκαιρία να συζητήσουμε ουσιαστικά  για ένα θέμα σημαντικό σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία της πόλης. Προσωπικά, σαν κάτοικος του κέντρου και συγκεκριμένα της 25ης Μαρτίου θέλω να τοποθετηθώ για το ζήτημα των θέσεων στάθμευσης των μόνιμων κατοίκων.Οι κατοικίες στην περιοχή είναι πολλές, αντιμετωπίζουμε ήδη πρόβλημα στάθμευσης καθώς υπάρχουν αρκετοί πεζόδρομοι και δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας αφήνοντας ήδη περιορισμένες θέσεις, οι οποίες καλύπτονται όλη τη μέρα και μάλιστα με διπλοπαρκαρίσματα, που συνοδεύονται από συχνή όχληση, φθορές στα οχήματα και καθημερινές αψημαχίες ανάμεσα σε πολίτες. Μελετώντας τον χάρτη που δημοσιεύθηκε με τις θέσεις στάθμευσης και γνωρίζοντας τις ανάγκες της περιοχής, πιστεύω πως πρέπει να επανεξεταστεί ο αριθμός των θέσεων των μόνιμων κατοίκων και να αυξηθεί κατά το δυνατόν. Προτείνω συγκεκριμένα, να εξεταστεί η δημιουργία θέσεων μόνιμων κατοίκων και στο τμήμα  της 25ης Μαρτίου από το ύψος της Νικοτσάρα μέχρι την Μαχάονος, όπου είναι εφικτό.Τέλος, ευελπιστώ με το νέο μέτρο η τροχαία και η δημοτική αστυνομία να κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους για παραβάσεις, κάτι που δεν συμβαίνει τώρα και παρατηρούνται φαινόμενα όπως αυτά που περιγράφονται παραπάνω.Ευχαριστώ.

Η ελεγχόμενη στάθμευση για εμάς τους επιχειρηματίες είναι ένα μέτρο πάντα αμφιλεγόμενο. Το εάν είναι σωστό ή όχι βέβαια δεν είναι δική μου δουλειά. Εφόσον το ψήφισαν οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι της πόλης μας και θέλω να πιστεύω οι ειδικοί στα θέματα αυτά, τότε για μένα είναι θεμιτό!
Το σχόλιό μου είναι υποκειμενικό και αφορά την επιχείρησή μου η οποία βρίσκεται στο κέντρο της πόλης: Β. Τσιτσάνη 5. Επιχείρηση εστίασης εδώ και 25 χρόνια, όντως οι ίδιοι παραγωγοί των προϊόντων μας έχω την εξής απορία: Σύμφωνα με το σχέδιο το οποίο αναρτήσατε, μπροστά στο κατάστημά μου, δώσατε δυο θέσεις ΑΜΕΑ. Αντικειμενικά σκεπτόμενος θα ήταν πολύ πιο σοφό να μεταφερθούν οι θέσεις αυτές σε κάποιο άλλο σημείο του δρόμου π.χ. στο φαρμακείο πιο πίσω που θα ήταν πολύ πιο χρήσιμες, και όχι μπροστά από ένα κατάστημα που ξεφορτώνει κάθε εβδομάδα ΤΟΝΟΥΣ νωπών προϊόντων και έχει ανάγκη από ένα χώρο φορτοεκφόρτωσης. Ο χώρος αυτός θα μου πείτε υπάρχει πιο πίσω, όχι όμως και τόσο κοντά για τόσο μεγάλο φορτίο σε καθημερινή βάση. Το να μεταφέρεις ευπαθή προϊόντα σε τόση απόσταση και με τέτοιο βάρος δεν είναι και ότι το καλύτερο!
Θα σας παρακαλούσα να δείτε το θέμα μου σοβαρά χωρίς να θέλω να υποδείξω κάτι, αλλά βασισμένος στην καλή επικοινωνιακή τακτική του δήμου μας. Σας ευχαριστώ πολύ!

Καλή η πρόθεση της Δημοτικής αρχής να βάλει τάξη στην άναρχη στάθμευση, θα πρέπει όμως να λάβει υπόψη και κάποια άλλα δεδομένα:
1. Καταργήσατε θέσεις στάθμευσης για φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων μόνο που οι περισσότεροι επειδή δεν τους βολεύει κλείνουν και τον δρόμο ή παρκάρουν όπου τους βολεύει.
2.Γεμίσατε την πόλη θέσεις για μότο και ποδήλατα αλλά όλοι τα αφήνουν όπου θέλουν και αν είναι μπροστά στο μαγαζί που πίνουν καφέ ή κάνουν τα ψώνια τους ακόμα καλύτερα, αλλά οι θέσεις στάθμευσης δεσμευμένες
3.Μήπως θα μπορούσατε να μας πείτε που θα παρκάρουμε εμείς που κατοικούμε εκτός πόλης, δουλεύουμε στο κέντρο, ερχόμαστε από τις επτά το πρωί, κάποιοι ελεύθεροι επαγγελματίες δουλεύουν πρωί απόγευμα αφού έχετε δεσμεύσει όλο το κέντρο και πέρα από εκεί υπάρχουν οι μόνιμοι κάτοικοι. Θα πρέπει να πληρώνουμε από τους ¨παχυλούς¨μισθούς μας για να παρκάρουμε και να πληρώνουμε τις ευάλωτες ομάδες πολιτών που οι μισές είναι μαϊμούδες.Καλό το ποδήλατο Δήμαρχε αλλά από το χωριό που ανήκει στον Δήμο σου δεν μπορείς να έρθεις.
4.Γιατί δεν καθιερώνετε μηνιαία κάρτα στάθμευσης όπως παλιά για τους εργαζόμενους και ελεύθερους επαγγελματίες του κέντρου?
Βέβαια μπορούμε να ερχόμαστε να παρκάρουμε στο πάρκινγκ του Δημαρχείου που είναι και δωρεάν.

Πρέπει να υπάρχει φραγή στην παρανομία και την ασυδοσία του ξέρεις ποιος είμαι εγώ;ΑδιαμφισβήτηταΓιατί υπάρχει παράνομη στάθμευση και καταστρατήγηση του ΚΟΚ στην πόλη;Διότι δεν υπάρχει έλεγχοςΗ Δημοτική Αστυνομία δεν υπάρχει, τουλάχιστον στο κέντροΑν έκανε τη δουλειά της δεν θα υπήρχε τέτοιο πρόβλημαΠοια είναι η κατάσταση τώρα;Στάθμευση πάνω στις γέφυρες, διπλο-τριπλοπαρκαρίσματα, κατειλημμένες οι θέσεις ΑΜΕΑ, οι θέσεις φορτοεκφόρτωσης κλπΣτο πολύπαθο φανάρι της Νομαρχίας προς Λάρισα, τι και αν απαγορεύεται η στροφή αριστερά;Αφού έτσι τους βολεύει και δεν ελέγχονται;Στόχος για τις κεντρικές αστικές περιοχές θα έπρεπε να είναι η απομάκρυνση του αυτοκινήτου από την καρδιά της πόλης, με τη δημιουργία σταθμών αυτοκινήτων στις εισόδους, στους περιμετρικούς δακτυλίους, με ταυτόχρονη διευκόλυνση πρόσβασης στο κέντρο, πεζοδρομήσεις ουσίας και ήπιες αναπλάσειςΑντί όμως να αποθαρρύνουμε τα οχήματα στο κέντρο, εμείς τα προσκαλούμε, σε μια αέναη κίνηση προς εξεύρεση θέσης στάθμευσης, το οποίο ΔΕΝ θα αλλάξει, παρά τα έξυπνα συστήματαΠώς είναι συμβατό όμως αυτό με τους ποδηλατοδρόμους, τη γενικότερη φυσιογνωμία και φιλοσοφία της πόλης;Δεν μπορεί να λαμβάνονται μέτρα περιορισμού της στάθμευσης, μειώνοντας τις προσφερόμενες θέσεις, χωρίς πρώτα να έχει εξασφαλισθεί η στάθμευση των μόνιμων κατοίκωνΓιατί να πληρώνει ο μόνιμος κάτοικος του κέντρου έξοδα διαχείρισης, για ” επισκέπτες” που δεν μπορούν να σταθμεύσουν το όχημά τους 200 μέτρα μακρύτερα και να περπατήσουν για να πιούν καφέ στα μοδάτα σημεία της πόλης, παρά να το σταθμεύει ο ίδιος εκεί και να κουβαλάει ψώνια και βαλίτσες;Ένα αυτοκίνητο ανά ιδιοκτησία;Πλέον οι ανάγκες επιβίωσης επιβάλλουν δύο αυτοκίνητα στην οικογένεια για να τα βγάλει πέρα, δουλεύοντας σε όλα τα σημεία του ορίζονταΌποιος προλάβει ας παρκάρειΚαι με το ένα το ίδιο δεν θα γίνεται;Πλήρως αποτυχημένη η προηγούμενη προσπάθεια ελεγχόμενης στάθμευσης, με το έξυπνο σύστημα της τότε εποχήςΗ καλύτερη λύση για πάνω από ένα αιώνα φαίνεται να είναι αυτή του παρκομέτρουΓιατί όχι ενός έξυπνου πλέον παρκομέτρου, σε συνδυασμό με το ήδη αποφασισμένο σύστημα;Αναθεωρείστε τα ρουσφέτια και αφήστε τις κουτοπονηριέςΠεζόδρομος (στα χαρτιά) Ρίτας Παππά και πεζόδρομος (στα χαρτιά) Ηπιόνης, στραγγαλίζουν το κέντρο και στερούν έστω λιγοστές θέσεις στάθμευσηςΟυδεμία πρακτική διευκόλυνση για καμμιά δεκαριά πεζούς την ημέρα, οι οποίοι προσπαθούν να περπατήσουν στα ανύπαρκτα πεζοδρόμια, γιατί είναι πάρα πολύ επικίνδυνο να περπατήσουν στη μέση του δρόμου, όπως σαφώς ορίζεται στο ΚΟΚ για τους πεζοδρόμουςΧρησιμοποιούνται από τις εκάστοτε δημοτικές αρχές σαν εκτόνωση του κυκλοφοριακού φόρτου, με τη ανεξέλεγκτη διέλευση όλων των οχημάτων της πόλης, ενάντια στην πολιτική χρήσης τουςΕλέγχονται μόνο τυχόν παρκαρίσματα μετά τις τηλεφωνικές καταγγελίες των “ιδιοκτητών” των συγκεκριμένων δρόμωνΕιδάλλως η Χρ. Γιώτα και η Νέλσων θα ήταν μόνιμα φρακαρισμένες, ειδικά δε η Νέλσων που είναι επικίνδυνη πάνω στη ΣαράφηΑυτάρεσκα δηλώνεται για την Ηπιόνης, ότι συμφώνησε το 95% των ερωτηθέντων, οι οποίοι σημειωτέον έχουν θέσεις στάθμευσης και καλά κάνουνΓια ένα μονόδρομο που τελειώνει σε υπάρχων πεζόδρομο;Γιατί έπρεπε να ερωτηθούν;Χρειάζεται μεταπτυχιακό;Δεν φθάνει ο ΚΟΚ;Ασφαλτοστρώθηκε!!!!! κιόλας ο νέος πεζόδρομος με πρωτοβουλία ΔημαρχοκολάκωνΕίτε μετατρέψτε τους σε ήπιας κυκλοφορίας, είτε αποχαρακτηρίστε τουςΕμείς τα ζούμε και τα λουζόμαστε κάθε μέρα, εσείς που μένετε;Προφανώς όχι εδώΥπάρχει η άποψη ότι με λίγη μπογιά και μερικά σήματα, κάνουμε έργοΘεωρείται ποδηλατόδρομος αυτό που έχουμε, με όλους να σταματούν πάνω του “για λίγο”, χωρίς ΑΠΟΛΎΤΩΣ κανένα έλεγχο, μετά τόσα χρόνια ανοχής;Αυτό δεν είναι αστική ανάπτυξη, είναι λαϊκισμόςΑν δεν αντιμετωπίζεται κύρια το μέτρο από εισπρακτική σκοπιά, θέτοντας σε δεύτερη μοίρα το πώς αυτό μπορεί να συμβάλλει  κατά το δυνατόν περισσότερο στη βελτίωση της κυκλοφοριακής κατάστασης μέσα στην πόλη,Έχει προβλεφθεί ανώτατος χρόνος οχήματος μόνιμου κατοίκου- δικαιούχου δωρεάν στάθμευσης στη ζώνη της ελεγχόμενης;Δωρεάν βραχυχρόνια στάθμευση έστω 10′ που θα επέτρεπε τη μεγαλύτερη εναλλαγή των θέσεων και άρα τη μαζικότερη χρήση τους;Διότι ως γνωστόν τα παρανόμως παρκαρισμένα είναι όλα των “πέντε” λεπτώνΠροτείνω οι θέσεις στην Αμαλίας από την Ρ. Παππά μέχρι τη Νέλσων, να δοθούν στους μόνιμους κατοίκους, διότι μέχρι την κεντρική πλατεία όλες οι οικοδομές είναι παλιές, χωρίς θέσεις στάθμευσηςΤα έσοδα θα πρέπει να διατίθενται σε ανάλογους στόχους, μισθώνοντας οικόπεδα για στάθμευση, βελτιώνοντας το οδόστρωμα, για την πρόσληψη περισσότερων δημοτικών αστυνομικών κλπ, αντιδρώντας στο κάκιστο παράδειγμα της κατασπατάλησης των εσόδων διοδίων των εθνικών οδών σε άσχετες δαπάνες, χάριν ψήφωνΌχι στην απασχόληση της ΔΙ.ΑΣ για την παράνομη στάθμευση της “τζιπάρας”, έχει σημαντικότερη αποστολή από αυτήΑπαραίτητο είναι να υπάρξουν απαντήσεις και διευκρινίσεις, σε προβλήματα που τίθονται από τους συμπολίτεςΠιστεύω ότι όσοι αγαπάμε την πόλη μας, θα πρέπει να βοηθήσουμε τη Δημοτική Αρχή, να θέσει κανόνες για την όσο το δυνατόν εύρυθμη λειτουργία τηςΕυχαριστώ για το χρόνο σας 

ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.Προκειται καθαρα για εισπρακτικο μετρο…Και ερωτω εγω ες αδαης και βλαξ δημοτης: Το κυκλοφοριακο προβλημα πως θα το λυσετε? Εκει που σημερα παρκαρω δωρεαν (λεμε τωρα αφου πληρωνω τελη κυκλοφοριας) θα παρκαρω ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ……Τι εξυπνο κολπο για  κουτους δημοτες που εχω? ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΩ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ? ΑΦΟΥ 500 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ……Μαλλον δεν το μελετησατε σωστα εκει στον Δημο. Τελος μπορειται να μου απαντησετε ποιο ειναι το ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΩΝ ΞΩΤΙΚΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ  ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΘΑ ΤΟΣΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ? 

Πιστεύω ότι το parking P6 στη γωνία Θεμιστοκλέους & Φλέμινγκ πρέπει να δοθεί στους μόνιμους κατοίκους της περιοχής. Έτσι οι μόνιμοι κάτοικοι θα έχουν σταθερή θέση όπου θα παρκάρουν το αυτοκίνητό τους με σχετική ασφάλεια και ταυτόχρονα θα δοθούν περισσότερες θέσεις για τους επισκέπτες στους γύρω δρόμους πιο κοντά στο κέντρο. Ευχαριστώ!

Η οδός Νίκου και Ρίτας Παππά είναι χαρακτηρισμένη ως πεζόδρομος.πρεπει να διαμορφωθεί κατάλληλα( π.χ.πλακοστρωσηκ.λ.π), για να γίνει ουσιαστικά πεζόδρομος.Αλλοιως ας δοθεί στην κυκλοφορία όπως πριν.

Καλημέρα. Καλή η πρωτοβουλία του δήμου για να δώσει λύση στο αιώνιο θέμα της στάθμευσης όμως αδικεί κατάφορα εμάς τους μόνιμους κατοίκους της οδού Γαριβάλδη. Στην οδό Γαριβάλδη κατοικούμε πολλές οικογενειες με άτομα ηλικιωμένα που έχουν κινητικά προβλήματα και με μικρά παιδιά. Ακόμα και με πιστοποιητικό ΑΜΕΑ από τα ΚΕΠΑ, η κάρτα στάθμευσης ΑΜΕΑ δίνεται μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι στο όνομα του αναπήρου ο οποίος και πάλι θα πρέπει να έχει κάποιες συγκεκριμένες παθήσεις, αφήνοντας έτσι έξω από αυτή την κατηγορία αρκετούς ΑΜΕΑ. Για μας που κατοικούμε σε αυτή την οδό και εξυπηρετούμε και αυτά τα άτομα δεν προβλέπεται κάρτα για το όχημα.Επίσης, όλη η οδός Γαριβάλδη στο χάρτη είναι με ελεγχόμενη στάθμευση, οι δε θέσεις για τους μόνιμους κατοίκους επί της Απόλλωνος στο χάρτη είναι ακριβώς στα σημεία που υψώνονται αυτή τη στιγμή 3 οικοδομές σύν το δεσποτικό όπου οι είσοδοι τους θα είναι πυλωτές και επομένως δεν θα υπάρχει χώρος για στάθμευση αυτοκινήτων. Προφανώς όποιος το σχεδίασε μάλλον δεν πέρασε από κει πρόσφατα. Αυτή τη στιγμή αν περάσουν οι υπεύθυνοι θα δούν ότι δεν υπάρχει ούτε μία θέση στο χώρο που έχουν προβλέψει για τους μόνιμους κατοίκους γιατί είναι γιαπιά. Εμείς που κατοικούμε στη Γαριβάλδη δεν θα μπορούμε να παρκάρουμε πουθενά, οι πολυκατοικίες μας δεν έχουν γκαράζ, θεωρώ ότι πρέπει να γίνει ένας επανασχεδιασμός των θέσεων για τους μόνιμους κατοίκους στην οδό μας γιατί έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή ο σχεδιασμός, είναι άδικος και προβληματικός. Πολύ σωστά γίνεται η διαβούλευση ώστε να επισημανθούν τα προβλήματα του σχεδιασμού, ελπίζω οι υπέυθυνοι να διαβάσουν τα μηνύματα και να δουν πως βιώνουμε εμείς οι κάτοικοι του κέντρου την κατάσταση.

Πιστεύω πως η θέση για την φορτοεκφορτωση  που θέλετε να την βάλετε στην Αμαλίας στο ύψος πρώην χρώματα δουλοπουλος δεν βολεύει κανένα κατάστημα εάν ομως μπει στην στοά βολεύει και τις 2 οδούς (Σαράφη – Αμαλίας) ξανασκεφτειτε καλύτερα 

Καλησπέρα! Θεωρούμε αναγκαία τη δημιουργία θέσεων ΑμεΑ και φορτοεκφόρτωσης στο τέλος της Γαριβάλδη, για τη διευκόλυνση του κοινού και την εξυπηρέτηση των ιατρείων και καταστημάτων τόσο στη Γαριβάλδη όσο και στην Απόλλωνος!

Η φορτοεκφορτωση συνηθως γινεται με μεσαια η μεγαλα φορτηγα.Πραγμα που σημαινει οτι πρεπει ναναι κ το πεζοδρομιο  τουλαχιστον 1,50 μετρο φαρδος,για την αποφυγη ατυχηματων.Αρα βολευει η Γαριβαλδη κ οχι η Απολλωνος(που εχει αυτοκινητα δεξια κ αριστερα)και ειναι πολυ στενος δρομος, για φορτοεκφορτωση.

Καλημερα!! Παρατηρωντας τον διαδραστικο χαρτη βλεπω οτι δεν υπαρχει προβλεψη για τους μονιμους κατοικους  της οδου Ν. Ρ. Παππα  και ρωτω που θα παρκαρουν τα αυτοκινητα τους οι μονιμοι κατοικοι αυτης της οδου που δεν εχουν γκαραζ;; δεν θα επρεπε να υπαρχει προβλεψη και γι’ αυτη την περιπτωση;; Παρακαλω πολυ να ξαναεξετασετε το σχεδιο και να αποκαταστησετε την αδικια που γινεται σε βαρος μας. Υπαρχει μεγαλο προβλημα!! Μια λυση ειναι να χορηγηθουν καρτες σταθμευσης μονιμων κατοικων και σε μας, οπως γινοταν παλαιοτερα.

Εξετάζοντας τον διαδραστικό χάρτη και ως πολίτης που εργάζομαι και καθημερινά κινούμαι  στο κεντρο της πολης παρατήρησα ότι καλό θα ήταν να προβλεφθεί χώρος φορτεκφόρτωσης εμπορευμάτων στο τέλος της οδού Γαριβάλδη,σημείο που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τον μεγάλο αριθμό καταστημάτων που υπάρχει στις οδούς Γαριβάλδη και Απόλλωνος. Ευχαριστώ.

Καλησπέρα θεωρώ ότι η θέση φορτοεκφόρτωσης Γαριβάλδη και Απόλλωνος δεν εξυπηρετεί καθώς τα φορτηγά είναι μεγάλα και βρίσκουν δυσκολία στο να στρίψουν άρα τελικά εμποδίζουν την κυκλοφορία.θα ήταν καλύτερα να ήταν επί της Γαριβάλδη στην πλατεία του παλιού ΚΤΕΛ. Επίσης επί της Γαριβάλδη στο ύψος της Απόλλωνος είναι αναγκαία μια θέση αναπήρων . Ευχαριστώ

Ως εργαζόμενη σε επιχείρηση επί της οδού Απόλλωνος, έχω παρατηρήσει σε καθημερινή βάση την αναγκαιότητα ύπαρξης θέσης φορτοεκφόρτωσης επί της οδού Γαριβάλδη λόγω της επικινδυνότητας που προκαλείται με την  αναγκαστική στάθμευση των οχημάτων σχεδόν πάνω στον δρόμο,ενώ υπάρχει  πολύ κίνηση την ίδια ώρα!Επιπλέον,ως μητέρα θεωρώ απαραίτητο να υπάρχει θέση όπου θα μπορεί έναν γονέας να σταθμεύσει και να πάει το παιδί του στον παιδίατρο αλλά και γενικά να επισκεφτεί τον γιατρό του.

Βάζε-βάζε ποδήλατα και χαλασμένα μηχανάκια τα διάφορα καταστήματα εστίασης στο δρόμο μπροστά τους, τα κατάφεραν: “έπεισαν” τον Δήμο να τους κάνει δώρο από 2-3 θέσεις πάρκινγκ.Αναρωτιέμαι αν φτάνουν τα ποδήλατα για τις τόσες θέσεις πάρκινγκ.Να γίνει η πόλη φιλική στα ποδήλατα (με κανόνες κάποτε και για αυτά), ναι, αλλά όχι ταυτόχρονα τόσο εχθρική για τα αυτοκίνητα.. Δεν είναι κίνητρο για τη χρήση ποδηλάτου η πληθώρα θέσεων πάρκινγκ ποδηλάτων. Ούτε αντικίνητρο για τα αυτοκίνητα η έλλειψη αντίστοιχων θέσεων. Απλώς θα επιβαρυνθεί η κυκλοφορία και θα ενταθεί η κάθε είδους παράνομη στάθμευση.Καμία πρόβλεψη/διευκόλυνση/κίνητρο για την ολιγόλεπτη στάθμευση αυτοκινήτων.Να αναθεωρηθούν ίσως και κάποιοι πεζόδρομοι, για να απελευθερωθούν θέσεις πάρκινγκ, έστω για μόνιμους κάτοικους. Αυτοί νομίζω θίγονται περισσότερο, οι κάτοικοι του κέντρου.

Μόνιμη κάτοικος της Σαράφη, χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο ΜΟΝΟ για μετακίνηση προς και από τη δουλειά μου που είναι εκτός πόλης και γυρίζω μισή ώρα κάθε φορά γύρω από το σπίτι μου μέχρι να βρω θέση στάθμευσης. Με τόσο περιορισμένο αριθμό θέσεων μόνιμων κατοίκων που δόθηκαν για μας, σε περίπτωση που δεν υπάρχει ελεύθερη γαλάζια θέση, θα μπορώ να σταθμεύσω στις άλλες θέσεις, τις λευκές; Ή θα πρέπει να φτάσω εγώ στο μαιευτήριο, ενώ ο επισκέπτης θα μπορεί να παρκάρει έξω από το καφέ ή το κατάστημα που επισκέπτεται; Οι θέσεις για τους μόνιμους κατοίκους είναι ελάχιστες!!!! Λύνετε το πρόβλημα για τους επισκέπτες και προκαλείτε μεγαλύτερο από το ήδη υπάρχον σε μας!! 

Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η ελεγχόμενη στάθμευση δεν θα λύσει προβλήματα, μάλλον κι άλλα θα δημιουργήσει. Τα Τρίκαλα δεν είναι ούτε το κέντρο της Αθήνας αλλά ούτε και η πόλη της Ρόδου για να καταφεύγουμε σε τέτοιες λύσεις. Αν γίνουν περισσότερες πεζοδρομήσεις, αν διευκολυνθεί η κυκλοφορία των πεζών στα ανύπαρκτα και επικίνδυνα πεζοδρόμια, αν διευκολυνθεί η κυκλοφορία των ποδηλάτων και αστυνομεύονται οι ποδηλατόδρομοι και αν η ολοκλήρωση των έργων στην Όθωνος ολοκληρώνονταν σε 2-3 μέρες και δεν παρατείνονταν για 2-3 μήνες, τότε θα είχαμε μεγαλύτερη αποσυμφόρηση του κέντρου από αυτή που θα φέρει η ελεγχόμενη στάθμευση. Δηλαδή, αν κάποιος ψάχνει για πάρκινγκ και δεν βρίσκει και γυρίζει γύρω-γύρω στο κέντρο μισή ώρα, τι ακριβώς θα αλλάξει αν είναι αναγκασμένος να πληρώσει κι από πάνω στην περίπτωση που τελικά καταφέρει και βρει? Και προσωπικά πιστεύω ότι θα γίνει ένα μεγαλοπρεπέστατο μπάχαλο με τις θέσεις των μονίμων κατοίκων και των επισκεπτών που θα καταλήξει αναγκαστικά σε ενοποίηση των θέσεων. Θεωρώ ότι πρόκειται για καθαρά εισπρακτικό μέτρο που ‘χρυσώνεται’ με ένα έργο βιτρίνας.

Η φορτοεκφόρτωση στις αρχές της Απόλλωνος,είναι πρακτικά πάρα πολύ δύσκολο.Γιατι απλά τα φορτηγά είναι  μεγάλα και η Απόλλωνος έχει παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεξιά και αριστερά.

Εμείς που ερχόμαστε από γειτονικές πόλεις για εργασία καθημερινά, είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε μηνιαία 150€-200€ ; Μήπως πρέπει να προβλεφτεί κάτι και για εμάς , αντίστοιχο με αυτό για τους μόνιμους κατοίκους; Δεν γίνεται με όλες αυτές τις οικονομικές επιβαρύνσεις που έχουμε απ’ όλες τις αυξήσεις στις οποίες καλουμαστε να ανταποκριθούμε (βενζίνη, ρεύμα, αέριο) να προστίθεται και αυτή. Είναι ένα σημαντικό χαράτσι. Σας παρακαλώ να το λάβετε σοβαρά υπόψιν και να λάβετε υπόψιν σας και αυτή την παράμετρο, ώστε να δοθεί μια λύση.

Ως δημοτική υπάλληλος του Δήμου που αναγκαστικά θα χρησιμοποιώ αυτοκίνητο για την εργασία μου λόγω της διαμονής μου εκτός του αστικού κέντρου της πόλης, παρακαλώ όπως ληφθεί υπόψη η δυνατότητα καθιέρωσης μηνιαίας κάρτας στάθμευσης (νομίζω υπήρχε παλιά αυτή η δυνατότητα). Ίσως ο Σύλλογός μας να έχει υποβάλλει ή σε αντίθετη περίπτωση, θα έπρεπε να είχε υποβάλλει αντίστοιχο αίτημα. Ευχαριστώ.

Μέσα στα ασφυκτικά περιθώρια ρύθμισης της στάθμευσης αυτοκινήτων στην πόλη, θα ήθελα να εξετάσετε τη δυνατότητα εξυπηρέτησης του Φαρμακείου στην Ιπποκράτους 26, το οποίο ανήκει στην κονιάδα μου και το γιο μου, (Ευσταθίου Μαργαρίτα και Κεμανίδης Βασίλης).Στην περιοχή είναι έντονο το πρόβλημα της στάθμευσης και μετά την πρόβλεψη ότι στην Ιπποκράτους θα δημιουργηθεί αποκλειστική ζώνη στάθμευσης μονίμων κατοίκων, γίνεται εντονότερο το πρόβλημα ομαλή λειτουργίας του φαρμακείου σε ότι αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά, και τη μεταφορά προσωπικού και φαρμάκων σε ασθενείς πελάτες μας με κινητικά προβλήματα.

Στον δημοσιευμένο έως σήμερα χάρτη σχετικά με το σχέδιο ελεγχόμενης στάθμευσης παρατηρώ ότι αναφορικά με τις θέσεις αποβίβασης/ επιβίβασης πελατών ξενοδοχειακών καταλυμάτων καταργούνται οι τρεις θέσεις παραποταμίως της οδού Όθωνος στο ύψος της πλατείας Ρήγα Φερραίου χωρίς να προβλέπεται η οριοθέτηση τους σε κάποιο άλλο σημείο της οδού. Οι θέσεις αυτές διαχρονικά χρησιμοποιούνται από τους πελάτες του ξενοδοχείου είτε με τα ιδιωτικά τους οχήματα είτε μέσω τουριστικού λεωφορείου για την επιβίβαση και την αποβίβασή τους, καθώς και τη φόρτωση και την εκφόρτωση των αποσκευών τους.  Η πλήρης κατάργηση τους θα έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία προσέγγισης των επισκεπτών της πόλης στο κέντρο και την πρόκληση δυσφορίας από πλευράς των επισκεπτών,  αφού θα πρέπει να σταθμεύσουν σε μεγάλη απόσταση από το ξενοδοχείο για να μεταφέρουν αποσκευές ή και μέλη της οικογένειας τους (π.χ. βρέφη ).Ως εκ τούτου, σας ζητώ να επανεξετάσετε την κατάργηση των παραπάνω θέσεων στάθμευσης  ή αλλιώς να προχωρήσετε σε οριοθέτηση τους σε άλλο σημείο επί της οδού ώστε να διευκολύνονται οι επισκέπτες για την μετάβαση τους στα ξενοδοχειακά καταλύματα.Ευχαριστώ ,Γεωργιου Βασίλειος ως νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης Ε Μ Γεωργίου ΟΕ-Ξενοδοχειο Πανελλήνιον.  

η Δημοτική Αρχή να χαίρεται τους συγκοινωνιολόγους της. μετά την αναμόρφωση της λαϊκής αγοράς όπου κατήργησε τις 2 από τις 4 πλευρές στάθμευσης και την κατάργηση της δεύτερης λωρίδας κυκλοφορίας πέριξ της κεντρικής πλατείας δημιουργώντας bottleneck, προχωράει γοργά στην αύξηση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης μας. Επιπλέον, η μονοδρόμηση της οδού Όθωνος μπροστά στο παλιό ΚΤΕΛ καταργεί θέσεις στάθμευσης και αναγκάζει τους οδηγούς που διέρχονται από την οδό Γαριβάλδη να κάνουν κύκλο μπροστά από το κατάστημα Κωτσόβολος αν όχι από την Απόλλωνος. είμαι 36 χρόνια κάτοικος του κέντρου και ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα διέλευσης-στάθμευσης στις οδούς Σωκράτους και Αθανασίου Διάκου. η εφαρμογή του μέτρου των μονών-ζυγών έχει κάνει εντονότερο το πρόβλημα της εύρεσης θέσης στάθμευσης και υπάρχουν ορισμένοι που προκλητικά παρκάρουν επάνω στα πεζοδρόμια των συγκεκριμένων οδών. τέλος, η πλειονότητα των διαμερισμάτων του κέντρου έχει δύο αυτοκίνητα ανεξάρτητα αν τα κινεί συνέχεια τον τελευταίο καιρό εξαιτίας του κόστους των καυσίμων. με ποιο γνώμονα αποφασίζεται το ένα αυτοκίνητο ανά διαμέρισμα; η δυνατότητα διατήρησης δεύτερου αυτοκινήτου δεν συνεπάγεται και δυνατότητα πληρωμής ιδιωτικού χώρου στάθμευσης σε αυτή τη δύσκολη περίοδο! όπως σωστά ειπώθηκε σε κάποιο άλλο σχόλιο, κάποια διαμερίσματα δεν έχουν καθόλου αυτοκίνητο. όλα αυτά πρέπει να τα δει η δημοτική αρχή αν θέλει να έχει μια λειτουργική και βιώσιμη πόλη για τους πολίτες της. αλλιώς το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης θα είναι ένα ακόμα καθαρά εισπρακτικό μέτρο!

Ως μόνιμος κάτοικος του κέντρου (Βασιλείου Τσιτσάνη 20) θα ήθελα να κάνω την εξής παρατήρηση, η οποία φυσικά με αφορά προσωπικά αλλά πιστεύω και άλλους κατοίκους πολύ κοντά σε εμένα. Επί της οδού Β. Τσιτσάνη δεν υπάρχει ούτε μία θέση μόνιμου κατοίκου αν δεν κάνω λάθος! Η πιο κοντινή σε εμένα θέση απέχει περίπου 200 μ.! Θεωρώ ότι μάλλον θα είναι ακόμη πιο δύσκολο, από ότι είναι τώρα, να παρκάρω έστω και λίγο πιο κοντά στην κατοικία μου αν θέλω για παράδειγμα να ξεφορτώσω το αυτοκίνητό μου από ψώνια – και παρόλο που πληρώνω αυξημένα δημοτικά τέλη ως κάτοικος του κέντρου! Ευχαριστώ!

Για να ελέγξεις και να εκμεταλλευτείς κάτι, πρέπει να σου
ανήκει (ποικιλοτρόπως).  Δυστυχώς το
δικαίωμα παρόδιας στάθμευσης δεν ανήκει αποκλειστικά στο Δήμο , μιας και κατά
το χρονικό διάστημα ανέγερσης των οικοδομών (60, 70 & αρχές 80) στις οδούς
που προτίθεται να εφαρμόσει το μέτρο καταβάλλονταν από τους ιδιοκτήτες τέλος
παρόδιας στάθμευσης οχημάτων (που τότε δεν υπήρχαν). Ουσιαστικά εξαγόραζαν
δικαίωμα χρήσης στην οδό με την έκδοση οικοδομικής αδείας.

Το κυκλοφοριακό δεν λύνεται μόνο με την αποτροπή κυκλοφορίας
και εισόδου  οχημάτων στο κέντρο λόγω
τέλους στάθμευσης . Στις πόλεις από τις οποίες οι εισηγητές του μέτρου έκαναν
κακή αντιγραφή των μέτρων ελέγχου κυκλοφορίας, το θέμα αντιμετωπίζεται ολιστικά
με την συμμετοχή  και δημιουργία διαθέσιμων
χώρων στάθμευσης ( επιδότηση κατασκευής χώρων στάθμευσης μεγάλης
χωρητικότητας), συμμετοχή των εταιριών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (καταλληλη
επιλογή δρομολογίων, επιδότηση των ΜΜΜ από τα έσοδα των χώρων στάθμευσης,
προσφορά ΜΜΜ 24/7, δηλαδή 24 ώρες την εβδομάδα ) αλλά και την φιλική
συμπεριφορά απέναντι στα ήπια μέσα κυκλοφορίας. 
Πως θα μετακινηθούν οι εκτός κέντρου διαμένοντες στο χώρο εργασίας; Και
ναι είμαι υπέρ της μη χρήσης του αυτοκινήτου, αλλά χωρίς ασφαλή ποδηλατόδρομο
σε κοντινές αποστάσεις και χωρίς πρακτικά ΜΜΜ τότε αυτό καθίσταται
ανέφικτο.  Συμπέρασμα η λύση προέρχεται
από την σφαιρική και ολιστική αντιμετώπιση του υφιστάμενου προβλήματος και όχι
απλά αντιμετωπίζοντας το σαν έμμεσο εισπρακτικό μέτρο (χωρίς ανταποδοτικότητα
προς τις ήπιες μορφές μετακίνησης).

Εδώ οι κατ΄ ευφημισμόν ποδηλατόδρομοι είναι για να βγαίνουν
τραπεζάκια, να  εκφορτώνονται εμπορεύματα
κ.α.  Λύστε το πρόβλημα όπου καταστήματα
3-4 μ πλάτους όψης σε δρόμο απαιτούν και καταλαμβάνουν πολλαπλάσιο χώρο οδού,
καθ΄ολη την ημέρα. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρό για την Δημοτική Αστυνομία
(παρεμπιπτόντως και τα ποδήλατα θεωρούνται οχήματα και υπόκεινται στον έλεγχο
μέσω του Κ.Ο.Κ.)

Διατηρώντας τα πνευματικά δικαιώματα των προτάσεων μου
συνιστώ στους υπευθύνους να επιλέξουν μία από τις δεκάδες ευρωπαϊκές πόλεις (
ιδίας κλίμακας με τα Τρίκαλα ) που έχουν εφαρμόσει σοβαρές πολιτικές και λύσεις
στο κυκλοφοριακό και να τις αντιγράψουν. Να τις αντιγράψουν αυτούσιες και όχι
μόνο τα τμήματα που θα εξυπηρετούν συγκεκριμένες επιθυμίες και συμφέροντα.

Ως μόνιμη κάτοικος και ιδιοκτήτρια διαμερίσματος τα τελευταία 50 χρόνια και συγκεκριμένα στη Β. Ουγκώ 3, διαπιστώνω ότι στο συγκεκριμένο δρόμο δεν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης για μόνιμους κατοίκους. Με δεδομένο την πυκνοκατοίκηση της περιοχής και το γεγονός ότι καθημερινά αυξάνονται τα airbnb στην περιοχή, άρα και ο όγκος των αυτοκινήτων, αναρωτιέμαι αν έγιναν μελέτες που δείχνουν ότι η Φλέμιγκ αρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των μόνιμων κατοίκων της περιοχής. Κι αν όχι  πού τελικά θα παρκάρουμε εμείς οι μόνιμοι κάτοικοι, γιατί μέχρι τώρα είχαμε κάπως ρυθμίσει τη ζωή μας και ξέραμε μέρες και ώρες που μπορούσαμε να μετακινήσουμε τα αυτοκίνητά μας; Να σημειωθεί ότι αντίστοιχο πρόβλημα υπήρξε και όταν είχε ξαναεφαρμοστεί  ελεγχόμενη στάθμευση. Οι κάρτες που δίνονταν τότε δεν αντιστοιχούσαν σε θέσεις πάρκιγκ.Και αφού λέτε ότι το μέτρο δεν είναι εισπρακτικό τότε γιατί πληρώνουμε εμείς οι μόνιμοι κάτοικοι έστω και αυτό το ποσό των 20€;

Θέσεις μοτοποδηλάτων και αφαίρεση θέςεων σταθμευσης μπροστά στα καφέ ημέτερων; (επιβράβευση όσων τις καταλάμβαναν για χρόνια και ανεξέλεγκτα για να έχουν τα καφέ αέρα…) Συνεχώς μειούμενες θέσεις στο κέντρο και αύξηση των προβλημάτωνΈλεγχος από τη δημοτική αστυνομία κάπου κάπως κάποτε κ κατά παραγγελία δημάρχου για παραβάσεις σε στάθμευση, διπλοπαρκαρίσματα, μοτοσικλέτες σε πεζόδρομους κτλ. Γενικά χάος στην πόλη κ βάζουμε κ κάτι έξυπνα από εδώ έξυπνα από εκεί κ άλλαξε ο Μανωλιός κ έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Δημιουργήστε κομβικά πολυώροφα πάρκινγκ στα άκρα της πόλης για οποιονδήποτε εργαζόμενο, επισκέπτη κτλ και φτιάξτε ένα πυκνό δίκτυο ΜΜΜ (τραμ η λεωφορεία) ώστε να φέρνει κόσμο στο κέντρο για τις δουλειές του. 

Θέσεις μοτοποδηλάτων και αφαίρεση θέςεων σταθμευσης μπροστά στα καφέ ημέτερων; (επιβράβευση όσων τις καταλάμβαναν για χρόνια και ανεξέλεγκτα για να έχουν τα καφέ αέρα…) Συνεχώς μειούμενες θέσεις στο κέντρο και αύξηση των προβλημάτωνΈλεγχος από τη δημοτική αστυνομία κάπου κάπως κάποτε κ κατά παραγγελία δημάρχου για παραβάσεις σε στάθμευση, διπλοπαρκαρίσματα, μοτοσικλέτες σε πεζόδρομους κτλ. Γενικά χάος στην πόλη κ βάζουμε κ κάτι έξυπνα από εδώ έξυπνα από εκεί κ άλλαξε ο Μανωλιός κ έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Δημιουργήστε κομβικά πολυώροφα πάρκινγκ στα άκρα της πόλης για οποιονδήποτε εργαζόμενο, επισκέπτη κτλ και φτιάξτε ένα πυκνό δίκτυο ΜΜΜ (τραμ η λεωφορεία) ώστε να φέρνει κόσμο στο κέντρο για τις δουλειές του. 

Θέσεις μοτοποδηλάτων και αφαίρεση θέςεων σταθμευσης μπροστά στα καφέ ημέτερων; (επιβράβευση όσων τις καταλάμβαναν για χρόνια και ανεξέλεγκτα για να έχουν τα καφέ αέρα…) Συνεχώς μειούμενες θέσεις στο κέντρο και αύξηση των προβλημάτωνΈλεγχος από τη δημοτική αστυνομία κάπου κάπως κάποτε κ κατά παραγγελία δημάρχου για παραβάσεις σε στάθμευση, διπλοπαρκαρίσματα, μοτοσικλέτες σε πεζόδρομους κτλ. Γενικά χάος στην πόλη κ βάζουμε κ κάτι έξυπνα από εδώ έξυπνα από εκεί κ άλλαξε ο Μανωλιός κ έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Δημιουργήστε κομβικά πολυώροφα πάρκινγκ στα άκρα της πόλης για οποιονδήποτε εργαζόμενο, επισκέπτη κτλ και φτιάξτε ένα πυκνό δίκτυο ΜΜΜ (τραμ η λεωφορεία) ώστε να φέρνει κόσμο στο κέντρο για τις δουλειές του. 

Κατόπιν διαβούλευσης του
Διοικητικού Συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Τρικάλων μετά από αίτημα των
μελών του ζητούμε την παραχώρηση/ δημιουργία θέσεων στάθμευσης κατά τις ώρες
λειτουργίας των Δικαστηρίων πέριξ του Δικαστικού Μεγάρου Τρικάλων για την εξυπηρέτηση
των μελών του Δικηγορικού Συλλόγου, πράγμα το οποίο και αποτελεί διαχρονικά
πάγιο αίτημά μας, και κυρίως αυτών που αναγκαστικά μεταβαίνουν στο Δικαστικό
Μέγαρο με αυτοκίνητο καθώς διατηρούν την επαγγελματική τους έδρα εκτός της
πόλης των Τρικάλων (π.χ. Καλαμπάκα), αλλά και αυτών που διαμένουν εκτός της
πόλης. 

Ο Σύλλογος δημοτικών υπαλλήλων νομού Τρικάλων ζητάει την παραχώρηση θέσεων στάθμευσης κατά την λειτουργία του Δήμου 7 με 5 πέριξ του Δήμου για την εξυπηρέτηση των υπαλλήλων που μένουν εκτός κέντρου,

ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣΔιατηρώ Φαρμακείο στην οδό Βύρωνος 29,και θα ήθελα κι εγώ να θέσω τον προβληματισμό μου, όσον αφορά την ομαλή λειτουργία του Φαρμακείου μου, και την εξυπηρέτηση των πελατών, καθώς θα υπάρξουν θέσεις στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους της Βύρωνος, ενώ δεν θα είναι δυνατή η ολιγόλεπτη στάση και στάθμευση για ένα ΑΜΕΑ, για έναν ηλικιωμένο, ή για κάποιον πελάτη που θα θελήσει να εξυπηρετηθεί είτε αγοράζοντας τα προϊόντα που χρειάζεται, είτε για παροχή υπηρεσιών, όπως την διενέργεια ενός εμβολιασμού, την περιποίηση ενός τραύματος ,τη διενέργεια μιας ένεσης , την μέτρηση της πίεσης κλπ.Επίσης θεωρώ ότι είναι επιτακτική η ανάγκη τοποθέτησης  τουλάχιστον ενός  ποδηλατοστάτη στην οδό, αφού ως πόλη του ποδηλάτου, οι περισσότεροι πολίτες  κινούνται με ποδήλατα στο κέντρο της πόλης!Τέλος,όσον αφορά στην Οδό Απόλλωνος, όπου διατηρεί ο γιός μας Παπαδάκος  Ευάγγελος Μικροβιολογικό Εργαστήριο στο 18Α της Απόλλωνος,στο ισόγειο,θα αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα οι ασθενείς-πελάτες που θέλουν να σταθμεύσουν για λιγο, ώστε να εξυπηρετηθούν για μια εξέταση-αιμοληψία ή ένα test-covid κλπ.Θεωρώ ότι πρέπει να δημιουργηθούν και θέσεις ολιγόλεπτης στάθμευσης,για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, ηλικιωμένου, πάσχοντα, ΑΜΕΑ, κλπ

Διατηρώ επιχείρηση ξενοδοχειακού καταλύματος επί της οδού Βύρωνος (Trikala River House) και παρατηρώ ότι σύμφωνα με τον χάρτη διαβούλευσης δεν προβλέπεται κάποια θέση επιβίβασης και αποβίβασης πελατών ξενοδοχειακών καταλυμάτων επί της οδού Κανούτα όπου είναι για την επιχείρησή μου η πλησιέστερη είσοδος.Παρακαλώ να λάβετε υπόψιν σας ότι οι θέσεις αποβίβασης και επιβίβασης πελατών ξενοδοχείων εξυπηρετούν τις ανάγκες των επισκεπτών της πόλης και ως εκ τούτου να οριοθετήσετε κάποιες θέσεις ολιγόλεπτης στάσης σχετικά και  επί της οδού Κανούτα για την διευκόλυνση των επισκεπτών της πόλης.